آخرین اخبار
کد مطلب: 124755
تصادف رانندگي در محور لردگان 12 مصدوم برجاي گذاشت
تاریخ انتشار : 1395/12/26 08:46:18
نمایش : 1576
با برخورد دو خودرو سواري پرايد در محور لردگان به فلارد 12 مصدوم برجاي گذاشت.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ محسن ابراهيمي، مسوول روابط عمومي مرکز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشکي چهارمحال وبختياري گفت: اين حادثه رانندگي ساعت 13 و 30 دقيقه بعداز ظهر 25 اسفندماه بين 2 دستگاه خودرو سواري در محور اصلي لردگان- فلارد اتفاق افتاد.

وي افزود:بلافاصله پس از دريافت گزارش تصادف پنج دستگاه آمبولانس اورژانس 115 که از شهرهاي منج، سردشت و لردگان به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدام هاي اوليه درماني ، مصدومان به بيمارستان شهداي لردگان انتقال داده شدند.

سرهنگ رحمت الله نجفي، رئيس پليس راه چهارمحال وبختياري نيز گفت: علت اين حادثه از سوي ماموران پليس راه ، تجاوز به چپ يکي از خودروهاي پرايد اعلام شده است.
وي با اشاره به اينکه محورهاي ارتباطي استان چهارمحال وبختياري به دليل اتصال استان هاي جنوبي به مرکز و غرب کشور از محورهاي پرتردد محسوب مي شود، از رانندگان خواست تا در رعايت خطوط قرمز پليس از جمله سرعت غير مجاز و سبقت خودداري کنند.
شهرستان لردگان در 190کيلومتري مرکز چهارمحال و بختياري است و محورهاي اين شهرستان به دليل قرار گرفتن در محور فلات مرکزي ايران به جنوب به ويژه خوزستان يکي از مسيرهاي تردد استان است و سالانه تعدادي تصادف در اين محور اتفاق مي افتد.

 
 
انتهاي پيام /630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس